Under my umberella


Godkväll!
Oj vilken regnig och grå onsdag det har varit idag. Det har regnat sedan jag vaknade tidigt imorse och sedan hela dagen i stort sätt. Jag tycker det är mysigt med regn (när man är inomhus!) men inte när man är ute. Håret får en helt annan form och sminket håller inte lika länge. Men idag lyckades jag komma ihåg att ta med mig mitt paraply till skolan (brukar alltid glömma det) så har skyddat mig under det hehe.

I vilket fall som helst så har jag trots regnet haft en riktigt bra dag. Kom alldeles nyss hem från stan där jag kollat på en teater med klassen.
Imorgon har jag studiedag vilket är himla härligt. Att vara ledig två gånger på en vecka är inte dåligt. Mmm hej sovmorgon <3

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0