Min fredagskväll

Hej på er! Skönt med helg! Hade en riktigt mysig fredag igår tillsammans med familjen och min morbrors familj. Vi åt skaldjurmiddag och bara myste. Jag bjöd på en himmelskt smarrig och god äppelkaka med vaniljsås till efterätt! Receptet på kakan hittar ni i det förra inlägget, tips tips! Imorse vaknade jag av att barnkanalen var igång på tv och i soffan satt min goa kusin på tre år och myste i sin fina pyjamas med alla sina nappar och gosedjur.. åh så gosig och underbar hon är! Ett litet bustroll <3 De sov över nämligen. Det var en lyckad fredag med andra ord! Idag är planerna att träffa Disa. Vi ska göra pannkakor till lunch. Men nu måste jag göra mig iordning, hoppas ni får en fin lördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0