Tiden går..

Satt och bläddrade igenom arkivet på bloggen förut, och herregud vad det är roligt att kunna gå tillbaka och kolla på gamla bilder & texter. Så mycket minnen! Älskar att jag på sätt och vis har mitt liv dokumenterat. Inte i detalj men det betyder mycket att kunna gå tillbaka och läsa vad jag hade för mig. Hela min gymnasietid finns ju med! Till våren tar jag studenten och sedan vad jag nu gör efter det vet jag inte ännu men jag kommer alltid kunna klicka mig bakåt i tiden och läsa ur min vardag när jag gick i skolan. Så himla roligt och häftigt! Helt ärligt så blev mina ögon nästan tårfyllda av att se gamla bilder. Det är helt sick vad fort tiden går! Den söta bilden på mig och Disa är liksom tagen i Danmark december 2012!?! Jag förstår inte hur det kan vara så längesedan. Det skrämmer mig verkligen hur tiden går och hur allt blir till minnen.. det är så viktigt att leva i nuet och njuta av alla de fina stunder och ögonblick som sker. Med sina vänner och familj! Man kommer aldrig få uppleva precis den stunden igen. Så fokusera inte på vad som ska komma härnäst utan fokusera på nuet och gör det till det bästa! Ta vara på vännerna och familjen och var rädda om varandra. Livet är så skört <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0