Mysig lördag!

Hej hej! 

Hoppas allt är bra med dig och att du har en skön helg! Jag steg upp ganska tidigt imorse och åt frukost med min mammi. Sedan rensade jag i förrådet och fick slängt en massa skit, kan behövas ibland! Därefter klädde jag på mig och gick till Disa för att senare åka och handla. Hon skulle köpa något att ha på sig ikväll då hon ska på tjejmiddag och jag behövde handla lite saker till lördagsmiddagen så jag passade på att följda med henne! Hur som helst så kom jag alldeles nyss hem och äter just nu en sen lunch medan jag bloggar. Om en stund ska jag hem till Disa igen haha, och hjälpa henne att göra sig i ordning. Ska sminka, locka hår osv. Så innan jag sticker iväg igen, ska jag packa ner lite saker som bland annat locktång och lite annat som hon vill låna utav mig! Ha en fortsatt fin lördag finisar. Jag tar med mig kameran!

Puss 
/ I
Bilder: Weheartit
Kvällens efterrätt blir hembakad äppelkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0