Cozy sunday


Weheartit

Godkväll!

Hoppas du haft en fin söndag och helg! Tycker helgen bara flyger förbi och hinner knappt njuta av den men men. Det är väl bara att acceptera att det är måndag imorgon igen.. Dock har jag haft en riktigt bra helg så jag är nöjd. Igår var jag på tjejmiddag hemma hos en klasskamrat. De flesta tjejerna i klassen var där och det var supertrevligt!! Det bjöds på otroligt god mat osv. Riktigt lyckad kväll!  

idag har jag busat med min 3-åriga kusin Beata. Vi har lekt med dockor, kollat på barnprogram och lekt kurra gömma. Hon sov nämligen över hos oss inatt, så mysigt! 
Igårkväll när jag kom hem lyste hon av glädje när hon fick syn på mig. Värmer i hjärtat när hon blir så glad.
"Isabella, kom så leker vi." <33

Dom åkte hem runt lunchtid och därefter har jag bara slappat hela dagen. Har kollat klart på en serie, kollat på gamla favoritfilmer.osv. En perfekt söndag helt enkelt! Nu: koka mig en kopp te och förbereda inför morgondagen. 

Puss 
/ I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0