Myskväll

Godkväll på er! Har haft en riktigt slapp-fredag, inte gjort något vettigt alls. Vaknade vid 13.00 (!!!) vilket förvånade mig väldigt mycket. Sover aldrig så länge vanligtvis men antagligen behövde jag ordentligt med sömn. Igår var en hektisk dag med allt på en gång verkligen. Försov mig en halvtimme på morgonen och sedan på eftermiddagen när jag skulle iväg till en studentfest och jobba, hamnar jag i flera minuters lång kö i trafiken som resulterade i att bussen blir försenad och även jag till jobbet.. sedan hittade jag inte gatan heller så blev ännu mer försenad, ja usch vad jobbigt det var! Men jag kom fram tillslut och allt gick bra ändå <3 Var heeelt slut när jag kom hem igårkväll.. Kan tänka mig att det var därför som jag sov så länge idag. Just nu har jag i alla fall en liten myskväll med godis och tänkte sätta på någon serie alldeles strax, hoppas ni har en fin kväll och nationaldag trots ovädret <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0