January 7

Hej på er!
Idag är det tisdag och snart börjar skolan och allvaret igen.. Jag känner mig ganska otaggad om jag ska vara ärlig men jag hoppas att det kommer kännas bättre när jag väl har kommit till skolan. Just nu har jag inga rutiner alls, går och lägger mig när jag känner för det och går upp vid lunchtid ungefär. Ska på ett sätt bli skönt att få tillbaka det vanliga, kommer inte känna mig lika trött då.

Min sista lovdag är imorgon så det lilla jag har kvar nu, ska jag njuta men ändå förbereda mig litegrann! Tänkte börja på en samhällsuppsats idag och skulle också behöva rensa i min garderob så om jag orkar så ska jag göra det idag, annars blir det imorgon.

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan köra igång. Hoppas ni får en bra dag mina vänner!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0