Början på det nya året

Godkväll vänner!
Hm, vart ska jag börja? Jo, nyårsafton igår blev lyckat! Jag var först på middag med Amanda och hennes vänner, jättetrevligt! <3 Därefter drog vi alla vidare till olika fester. Jag åkte till mina föräldrar och träffade alla andra som de firade med och plus alla "barn" eller vad man ska säga, inte så små längre! Tonåringarna. Hade väldigt roligt, blev mycket skratt! Drack champagne och sköt massa raketer vid tolvslaget osv. Kan helt ärligt inte fatta att det är 2014 nu?!? Och att vi lämnat 2013 bakom oss. Helt plötsligt blev det ens förflutna..
Jaja, hoppas innerligt att det nya året som nu börjat blir riktigt, riktigt bra och med roliga & spännande händelser! <33

Idag är jag väldigt trött som de flesta nog är en dag som denna! Blir att somna tidigt idag!
 
Ha en fortsatt fin kväll <3
Vid tolvslaget!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0