LÄNGTAR!!


Sportlov! - Om endast 4 dagar har jag lov och det betyder en veckas ledighet, så otroligt härligt! Jag kommer umgås mycket med vänner och vila upp mig ordentligt!

Sommarlov 2014- Längtar så obeskrivligt mycket till sommaren!! Varma och ljusa sommarkvällar vid havet med vännerna eller hemma på altanen. Doften av nyklippt gräs, all den goda maten som grillat kött. Heldagar ute på havet med båten, mysiga lässtunder. Solblekt hår osv osv. Jag fullkomligt älskar sommaren! Förra var riktgt lyckad och det ska denna också bli!

Min 18- årsdag! - Om 108 dagar fyller lilla jag 18 år! Myndig och allt, kan inte fatta, men herregud vad jag längtar!! Ska bli så otroligt spännande och läskigt på samma gång haha. Ett större ansvar helt enkelt men det ska nog gå alldeles utmärkt. Det är verkligen inte långt kvar tills dess, det är våren vi alla går och väntar på och det betyder också att min födelsedag närmar sig mer och mer <333

Sälen- om ca en månad sticker jag till Sälen och det ska bli riktigt kul! Sist jag var på skidsemester var jag väldigt liten och minns knappt haha!  Men jag ser verkligen framemot att åka! Bo i mysig stuga, gå långa promenader i snön, fotografera fina utsikter, dricka varm choklad, äta goda middagar och framförallt få lite sol i ansiktet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0