Blue sky

Hej på er! Vaknade upp till en helt fantastiskt fin morgon idag. Blå himmel och sol, äntligen! Jag kokade mig en kopp te för en stund sedan och har sedan dess bara tagit det lugnt i soffan. Det är min lediga dag idag så därför har jag all tid i världen att bara få "vakna" i lugn och ro innan jag kickar igång dagen. Ska alldeles strax sätta på ett avsnitt av GG och sedan behöver jag dammsuga mitt rum idag osv. Får bli en liten mys/fixar dag tror jag! Önskar er en underbar dag i det fina vädret!, om jag inte redan hade tränat igår så hade jag helt klart gett mig ut på en löprunda nu. Inte tvekat en sekund på det men idag är det vilodag från träningen för min del. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0