Godmorgon!


Bild tagen av mig

Godmorgon änglar
Mitt lov är helt underbart, försöker njuta varje sekund av det! Känner att jag inte riktigt har tid till bloggen nu när det är så härligt väder och man är ute hela dagarna. Igår var jag inne i stan först med mamma en stund. Vi åt på Spice, thaimat är dröm verkligen! Åh så gott det var. Sedan kollade vi runt i lite olika butiker och jag fick kollat ut en hel del godbitar som jag så småningom ska köpa mig, iiiiihhhh <33 längtar. 

På eftermiddagen möte jag upp Disa och så promenerade vi runt i stan, snackade om allt möjligt. Njöt av solen och åt Frozen yoghurt! 
Hade en väldigt lyckad tisdag med andra ord <3

Men nu är det onsdag och det betyder ny dag och nya planer! Ska träffa min fina Cecilia idag och så ska vi luncha och fota massor. Kommer säkert bli en underbar dag!

Nu: frukost!

Önskar er en fin onsdag, puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0