Underbara fredag!

Äntligen fredag!! Världens bästa dag på hela veckan! Åh så himla underbart! Har haft en bra dag i skolan, roliga lektioner osv ;)) Jag och mina goa classmates var så glada över denna dagen så vi var tvungna att fira. Vi köpte ett paket gifflar på lunchrasten haha, som jag, Madde & Ella delade på <3 Ibland måste man få unna sig lite tycker jag! Ikväll har jag inga speciella planer, jag känner mig oftast trött på fredagar så jag tar det helst lugnt! Har köpt massa gottigt till ikväll så det blir mys för fulla muggar. Men innan dess ska jag äta middag! Kräftor, räckor och god dricka blir det idag, finns inget godare <3 PUSS
Mina goingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0