Middag på stan!

Hej på er! Idag slutade jag tidigt på grund av att en lektion blev inställd! Blev helt överlycklig och åkte hem direkt. När jag väl vara hemma, åt jag mat och sedan slappade jag framför tv:n ett bra tag. Usch så trött jag varit idag! Men jag ska inte klaga för det är ju faktiskt fredag!! Underbart! om en stund ska jag fixa ordning mig, klä på mig något finare och sedan sticka in till stan med mammi & pappi. Vi ska äta god middag och bara ha det mysigt tillsammans! Åh och jag som verkligen älskar att äta på restaurang, eller vem gör inte det?! haha. Nu har inte jag så mycket mer att säga förutom att jag önskar er en fortsatt bra fredag! PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0