Godnatt kompisar

Nu säger jag godnatt för jag är såå trött! Kände mig helt slut efter middagen förut. Somnade nästan! Så nu ska jag alldeles strax göra mig iordning, lägga mig i min härliga säng och läsa i en riktigt bra bok! Imorgon är mina planer lite oklara men kanske ska jag iväg på loppis! Inte ofta jag är på det men det är så att jag är ute efter en speciell möbel till mitt rum :) Jag hoppas verkligen att jag kommer iväg på detta, för det kliar ordentlig i mina inredningsfingrar haha. 

Sov gott kompisar

P.S
Har några citat i boken som jag tycker är så fina och som dessutom får en att fundera kring saker o ting. Här är ett exempel:
"Du sa att jag dog."
"Så är det."
"Är vi i himlen?"
"Det händer att den här platsen kallas så."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0