Gårdagen!


Godmorgon på er!
Kvällen igår var verkligen jättemysig & trevlig! Bästa mormor & morfar kom hem till oss med hummer som vi tillsammans fixade iordning och gratinerade! Mums mums <3
Det var första gången som jag smakade på detta och jag tyckte det var gott men jag åt även lite annat gott vid sidan om ifall jag inte skulle bli tillräckligt mätt :)))
Drack också en cider som är döpt efter bästa namnet, Isabella såklart! Haha. Tyckte det var lite kul och dessutom var den supergod <3

Det var allt om gårdagen! Idag är det söndag..igen. Tycker dagarna går så fort! Men jag gillar söndagarna, de är mysiga <3 har inga speciella planer för dagen, ska plugga matte och kanske ut på en promenix! Men innan jag kickar igång denna dagen så ska jag äta frukost!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0