Sista dagen på oktober

God eftermiddag vänner!
Har dagen varit bra?
Min dag har varit lugn och väldigt slapp. Skulle ha träffat Madeleine men det blev ändrade planer. Vädret har varit så grått och tråkigt idag så jag bestämde mig för att inte göra något speciellt. Bara slappa och göra lite skolarbeten. Så hela eftermiddagen har jag suttit med ett engelska projekt samtidigt som jag haft grym musik på repeat hela tiden.

Men imorgon händer det mer grejer! Ska iväg med familjen så det blir säkert bra.

Resten av kvällen ska jag kolla tv men också äta middag! <3 

P.S snart kommer det bli en ny design här på bloggen, håll utkik!
En fin höstbukett med vackra färger som står på köksbordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0