Mysig fika på Le pain Francais

Hej på er!
Har haft en riktigt bra onsdag! Hade en lugn förmiddag då jag slappade och fixade lite med bloggen osv. Sedan efter lunch åkte jag in till stan och träffade bästa Cecilia & Julia! Det var inget planerat att jag skulle träffa dem, utan helt spontant! Vi fikade på Le pain Franceis och hade det riktigt trevligt & mysigt. Pratade om allt möjligt! Hade saknat båda två jättemycket. Ingen av oss minns när vi alla tre träffades sist tillsammans. Usch gillar verkligen inte när det går så lång tid mellan gångerna.

Efter fikan promenerade vi runt lite i stan och sedan åkte jag hemåt! Tack för en supermysig eftermiddag! Ni är så fina vänner, glad att jag har er <3 puss & kram

Nu ska jag äta middag alldeles strax! Är vrålhungrig så det ska bli gott med mat <3




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jättekul att träffas igen och ser fram emot lördag! Love you to the moon and back. Tacksam att jag har dig också. <3

2013-10-30 @ 23:58:42
URL: http://ceciliamarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0