Min torsdag!



Födelsedagsbarnet! 
Hej på er!
Vilken dag, phuu! Är helt slut! Var en riktigt lång dag i skolan idag och det är såå skönt att den äntligen är över! Sista lektionen hade vi samhällsprov och det gick bra! 
Direkt efter skolan mötte jag upp Disa, Amanda & Jennifer! Vi satte oss på EH och fikade för att fira Disa som fyller år idag! <3 GRATTIS igen bästa Disa, love you! Vi hade det riktigt mysigt & trevligt tillsammans.

Nu är jag här hemma och pluggar för fullt inför svenska provet imorgon! Dock så känns det som att jag kommer somna vilken sekund som helst så det blir att plugga en liten stund till och sedan blir det sängen.
Imorgon är det fredaaaaag, så underbart! Först blir det skola som vanligt och därefter middag med vänner
<3
Godnatt kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0