Måndaaaag

Hejhej! Måndag igen då.. aja skönt att den är över i alla fall! Min dag har varit bra, hade bara en lektion och sedan gick vi på bio med klassen! Filmen var två timmar lång och den var inte bra så det blev väldigt segt att sitta stilla så länge. Men hellre det än att ha lektioner. Vi slutade mycket tidigare på grund av det så kom hem någorlunda tidigt från skolan för en gång skull xp Just nu sitter jag med massa skolarbeten som jag försöker skriva klart! Har lite smått ångest när jag tänker på hur mycket som ska skrivas och lämnas in om en snar framtid. Man vill ju göra bra ifrån sig och få bra på betyg på allt också, aaaah! Men nu måste jag återgå till plugget, innan det är dags för att sova. Ska upp väldigt tidigt imorgon.. Önskar er en fortsatt trevlig kväll kompisar <33
Vinter 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0