Det närmar sig advent..

Bästa dagen på hela veckan är äntligen här! Min skoldag var ovanligt kort, hade bara en lektion och den var slut strax innan 11 på förmiddagen. Så grymt härligt! Efter skolan hämtade mamma upp mig och så åkte vi och gjorde några ärenden. Handlade massor av god mat nu inför adventshelgen bland annat! åååh ska bli så mysigt. Jag vill sätta upp allt julpynt nu med det samma! Men tomtarna får vänta ett litet tag till innan jag ställer fram dem.. Det är ju inte jul riktigt ännu men veckorna bara rusar iväg så snart är vi där! Ikväll blir det lugnt för min del! Ska plocka iordning och förbereda lite i rummet innan mina fina adventsstjärnor sätts upp osv. För att få lite julstämning så tänkte jag kolla på någon mysig julfilm ikväll och även äta min första lussekatt för i år <33 Önskar er en fortsatt mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0