Måndag

Hej på er! Jag är så glad just nu ska ni veta! Det är måndag och jag hade tänkt att det skulle bli en seg dag i skolan osv. Men så får man reda på att eftermiddagslektionen är inställd! Alla bah: va, hörde jag rätt? Haha. Att en sådan sak kan göra en så lycklig. Är i alla fall påväg hem nu i det fina vädret. Har inte ätit någon lunch så när jag kommer hem ska jag laga mig något gott att äta. Sedan så kom jag på att jag får några extra timmar till plugg vilket jag verkligen behöver om jag ska hinna det jag har. Jag har inte alls mycket egentligen men behöver all tid jag kan få ändå. Ska plugga inför ett prov imorgon plus skriva på en rapport som ska skickas in på torsdag, har en deadline då nämligen! Hoppas ni har en fin dag! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0