Fika + Haga

Hejhej! Kom hem för en stund sedan och just nu myser jag framför tv! Blev så trött när jag kom hem så behövde chilla lite, käka mellanmål osv. Hur som helst så har jag haft en bra torsdag! Hade inte så många lektioner så det har varit riktigt skönt. Hade en riktigt fet rast så jag och Cicci bestämde oss för att fika och sedan promenera till Haga en sväng! Det har varit så fint väder idag med sol och allt så det var skönt att få komma ut. Vi tog några enkla bilder på "dagens" det kommer upp en bild här men det är inte den bästa, den är tagen med Iphone så ah! Men det får duga haha. Lovar att det ska komma bättre här i dagarna! Nu ska jag alldeles strax ta på mig träningskläderna! Drar förhoppningsvis upp till gymmet sedan om någon kan köra mig! Vill träna nu! Puss <3
Skinnjacka: Carlings // tunika: Vila // halsduk: Åhléns // Boots: Johnny Bulls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0