Ärenden med mamma

Godmorgon! Vaknade tidigt imorse och sedan dess har jag ätit frukost och tagit på mig dagens klädsel! Så skönt att få vara ledig på en fredag tycker jag! Inte så ofta det händer haha. Håller på att fixa ordning mig och om en liten stund ska jag iväg med mamma och göra massa ärenden inför helgen och så. Köpte en ny tröja igår som jag har på mig idag, Älskar den! kanske tar en dagens så att ni kan få se den, vill ni att jag gör det? Det behövs bilder på bloggen och det ska det bli! Men tyvärr så har jag varit lite lat på den fronten hehe. Men nu är våren här och jag ska bli bättre på det! Nej, nu ska jag ta på mig lite smycken och sedan drar jag! Önskar er en fin långfredag <3 Vi hörs i eftermiddag Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0