Tisdag 4:e juni

Hej på er! Är påväg hem just nu! Så himla skönt att ha så korta dagar nu i slutet innan sommarlov! Vi gör inget speciellt alls nu i skolan, nästan onödigt att gå dit. Vi har betygsnack osv och det vill jag självklart inte missa men ändå. Jaja, snart är allt öveeeer! Så himla skönt ska det bli. Jag har inget plugg nu heller så jag kan göra vad jag vill! Har precis börjat övningsköra, vilket är väldigt roligt hihihi. Älskar att åka bil! Så det ska jag lägga mycket tid på tänkte jag, så att jag blir en grym bilist. När jag är hemma ska jag bara äta lite snabbt och sedan sticker jag ut på en liten powerwalk i det fina vädret! Alltid skönt att rensa huvudet. Sedan får jag se vad jag gör ikväll! Blir nog att kolla massa avsnitt av OTH, bäst är det! Har blivit beroende, jobbiiiigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0