Sunday

Godmorning sunshines! Ligger i sängen och funderar på vad jag ska hitta på att göra denna fina och sköna söndag! Vädret är bra, himlen är blå och förhoppningsvis lyser solen också. Jag ska i alla fall börja min dag med att äta en mumsig frukost och sedan går jag ut på en lång powerwalk! Känner att jag behöver rensa huvudet lite, har så mycket tankar. Sedan får jag se vart dagen tar mig! Tror det blir en lugn dag. Skolavslutningen och sommarlovet börjar närma sig riktigt ordentligt nu och jag har lite saker som ska förberedas osv. Åh spännande! Kan inte fatta att det är dags för sommarlov, ofattbart att vi ska få vara lediga så länge nu! Och inga måsten heller. Inga läxor, prov, uppsatser förren till hösten!! Denna sommar ska jag njuta och ta vara på alla fina ögonblick! <3 Med detta önskar jag er en fin dag! Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0