Söndag 2:e juni

Hej på er! Har ju som sagt inte haft någon lust till att blogga det senaste men jag skall göra så gott jag kan! Vill vara kvar. Idag är det söndag och jag har i stort sätt hela dagen städat och rensat ordentligt i mitt rum, det behövdes verkligen. Jag är ganska duktig på att samla på mig massa skit som bara ligger och dammar. Men nu fick jag slängt väldigt mycket så det känns bra. Blev också en lite ommöblering i rummet vilket blev förvånansvärt bra faktiskt. Älskar att få göra om och fixa! Kanske låter som jag haft en tråkig söndag, men sanningen är att jag är väldigt trött idag! Blev sent igår. Hade lite folk hemma igårkväll. Vi satt på min altan och gjorde inte så mycket, lyssnade på musik och snackade. Det var trevligt. Nu är det verkligen den bästa tiden på året, bästa helt klart! Alla fina sommarkvällar som man kan sitta ute med mysiga filtar och umgås med sina vänner. Nu lever man <3 Ja, nu vet ni vad jag har gjort idag men också om gårdagen! Jag har precis hoppat i träningskläderna och är super redo för att gå ut och powerwalka med mamma! Behöver rensa huvudet och piggna till lite! Hoppas ni har en bra söndag Puss & kram
Jag och mina goa vänner igår, älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0