So wake me up when it´s all over

Godkväll på er! Shit vilken otroligt bra helg jag haft! Först midsommar firande i fredags, sedan bara myst med familj och släkten resten av helgen! Det var längesedan jag skrattade såhär mycket haha. Så härligt! Nu mår jag som bäst, helt klart. Vädret har ju inte varit det bästa men det har varit bra ändå tycker jag. Ja, en riktigt lyckad helg helt enkelt! Just nu myser jag i soffan, gör inte så mycket just nu faktiskt! Ska nog gå & lägga mig strax. Har blivit många sena kvällar det senaste, så det skadar nog inte om jag får lite extra sömn. Vi kom hem i förmiddags och då var jag så trött så det blev soffan direkt med massa one tree hill- tittande. Resten av familjen sov i några timmar, vilket inte jag gjorde. Så de är mycket piggare än vad jag är nu kan man lugnt säga..hehe Nej, men ni får ha en fortsatt mysig söndagskväll! kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0