Snabb uppdatering

Hej på er! Just nu är jag ute på en ö tillsammans med familj och släkt! Igår var det midsommar och det firade vi här ihop med alla. Det var verkligen en super bra dag igår! Jättetrevligt verkligen :) så skönt att få komma bort lite också, att inte bara vara hemma som man är så mycket ändå! Min mormor & morfar har båt så vi sover i den, mysigt! Det var prat om att vi skulle åkt hem idag egentligen men vi bestämde oss för att sova en natt till! Och så blev det :) sitter just nu och umgås med lite sysslingar i en riktigt fet segelbåt haha, stor är den ;)
de grillar mashmallows medan jag sitter bredvid och tittar på typ haha! Äter ju inte godis <3 en sålänge så går det bra tycker jag! Blir inte så läskad som jag trodde att jag skulle bli. Känns bra. Men nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och umgås med mina goingar här! Ville bara uppdatera er litegrann osv! Älskar att vara ute på havet, nu är det sommar på riktigt! Pöss pöss P.S tog lite fina bilder på min midsommar- outfit igår men eftersom jag inte är hemma ännu, så kommer det förhoppningsvis upp här imorgon på bloggen!!! Håll utkik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0