Nytt

Hej! Jag har haft en jättebra torsdag tillsammans med Disa! Vi åkte iväg, shoppade och åt lunch tillsammans. Verkligen hur mysigt som helst. Älskar att gå i affärer och kolla runt och sedan när man är klar, gå och luncha osv. Vi båda två är jättenöjda med dagen. Jag fick med mig några plagg hem som ni kan se här ovan. Allt är ifrån Gina tricot, förutom den gråa kjolen med volangerna. Den är från H&M! Jag fick tag på precis de saker jag ville och behövde. Lite basplagg typ. Alltid bra att ha! Denna dagen börjar gå mot sitt slut nu och jag avslutar den genom att ligga i min säng, kolla på serier och käka chips! myyys. Hoppas att ni har haft en bra dag <3 Imorgon ska jag ha en hemma dag och fixa med lite saker och senare på kvällen ska jag på fest, blir säkert trevligt. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0