Långledigt

Hej på er! Väldigt sent inlägg det blev nu men jag ville bara kika in och säga godnatt plus berätta kort om mina planer de kommande dagarna! Vi har nu långledigt, vilket är väääldigt skönt och behövligt! Imorgon är det sveriges nationaldag och jag bestämt med Disa att vi ska träffas och ha en liten mysig dag tillsammans med lunch och lite sånt! Har lite saker jag behöver köpa så jag ska passa på. Det är väl egentligen bara imorgon som jag har saker som är bestämt. Fredag har jag lite saker att fixa med hemma och så. Helgen blir spontant antagligen! Man vet aldrig vad som kan hända ;) Kommer säkert förbereda lite inför skolavslutningen också osv. Nu börjar jag känna mig trött så ska gå & lägga mig nu! Imorgon väntas en bra dag! Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0