Gårdagen

Hej på er! Jag mår så bra! Gårdagen var en toppen dag verkligen! Började med att jag och familjen var på dop i kyrkan tidigt! Det var pappas kompis lilla dotter som skulle döpas nämligen. Efteråt åkte alla hem till dom där det bjöds på riktigt god mat, dricka och fika! Vädret var helt kasst det ville aldrig sluta regna men det gjorde egentligen ingenting för vi satt under ett party tält! Men efter en stund så slutade det faktiskt vilket gjorde allt mycket lättare. Det var så kul att träffa alla! Släkt och gamla vänner på pappas sida som jag inte träffat sedan jag varit riktigt liten! Vi har lite vänner som bor i Australien och de hade kommit hem för att stanna ett tag, och det var så otroligt roligt att träffa dom! Hela kvällen igår fick jag snacka engelska med de och vi pratade om gamla minnen osv. Så goa människor <3 och jag fick öva riktigt ordentligt på engelskan vilket är bra. En lyckad dag var det! Vi dansade till musik på högsta volym verkligen och umgicks! Det är alltid roligt att träffa människor som man inte inte sett på ett tag. Speciellt de från Australien! <3 Tog några bilder igår men upptäckte idag att de var väldigt suddiga, haha! Men denna på systrarna Hylén var den som blev bäst :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0