Varit på gymmet

Godkväll!
 
kom precis hem från gymmet! Var där med Amanda i en timme ungefär och svettades ordentligt. Vi körde ett pass bara idag och inget mer så egentligen vart det ganska lugnt ändå. Var så otroligt längesedan som jag tränade i överhuvudtaget så det fick bli en lugn start idag! Men nu känner jag att jag är igång igen i alla fall! Ska fortsätta träna och kötta haha. Är taggad till tusen! Vill komma i form inför sommarn osv.
 
Nu ska jag alldeles strax ta mig något att äta och sedan hoppa in i duschen! Därefter vet jag inte vad jag ska hitta på! Amanda kanske kommer hem till mig en stund om hon orkar promenera hit efter träningen. Annars funderar jag på att sätta på en film/serie eller lägga lite tid på mina naglar och få de fina! Fick ett superfint nagellack i julklapp som jag är sugen på! Jag får se.
 
Ni får ha en fortsatt bra kväll! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0