Stressad över allt...

Hejhej! 
 
Ville bara kika in här snabbt och berätta för er om vad jag har gjort idag! Har varit i skolan som vanligt och haft chill lektioner. Vi slutade ganska tidigt och då hängde jag med Cicci hem! hemma hos henne, pluggade vi bara. vi gjorde inget annat än att plugga, så duktiga är vi haha. Men det känns oerhört skönt för nu har vi förberett oss riktigt ordentligt inför en SO- redovisning imorgon! Jag åkte hem senare på kvällen och när jag kom hem blev det ingen vila direkt utan jag satt och diskuterade politik med pappa haha!  Och sedan har jag skrivit ner massa skit osv osv. Nu är jag i alla fall KLAR och hoppas bara nu att det går bra imorgon då jag ska kunna ALLTING utantill. Får bokstavligt talat inte ha några papper eller stödord alls. Ska bli spännande det här (not) aja, YOLO! Livet går vidare. Just do the best I can ;))
Imorgon slutar jag tidigt och då ska jag iväg och köpa ny kalender ( denna förra gällde tydligen bara 2012 :s) och ett nytt ämnesblock! Sedan ska jag direkt hem, käka och sedan förhoppningsvis sticka till gymmet om det blir så! Har bokat in mig på yoga i 55 min, hade varit otroligt skönt om jag kom iväg på det. Men tyvärr så har jag massa matematik att räkna så får se hur den blir! Men nu måste jag sova, mina ögon protesterar. Godnatt <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0