Söndag

Godmorgon! Hade en jättebra dag igår! Gjorde inget speciellt allt så det var riktigt skönt. Var så himla trött igår också så jag behövde vila riktigt ordentligt och ta vara på min pluggfria dag. Jag lagade god middag med min familj och sedan åt jag naturgodis och kollade på bästa Gossip Girl!!!! Vet inte hur många avsnitt jag kollade på igårkväll men sent blev det i alla fall haha. Hur som helst så vaknade jag precis! Ska gå ner och käka frukost snart tror jag för jag känner mig hungrig! Sedan ska jag kolla på något avsnitt av Gossip Girl innan jag hoppar i träningskläderna och ger mig ut! Sedan får vi se vad dagen tar mig någonstans! Förhoppningsvis blir det lugnt. Ni får ha en fin söndag så hörs vi! Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0