Lördag 19:e januari

Hej på er! Idag är det lördag och jag gör verkligen ingenting! Det är skönt att inte behöva plugga tycker jag. Kan bara ta det lugnt och göra vad jag vill. Men jag känner mig otroligt uttråkad så jag ska försöka hitta på något i alla fall. Funderar på att gå ut på en PW lite senare, bara så att jag får röra på mig och fånga upp den friska luften som är ute! Skulle ha åkt upp till gymmet men jag känner verkligen inte för det alls. Det är så fint väder idag så jag tycker det är synd att vara inne och träna när man kan vara ute. Så får det bli! Hur som helst så har jag precis ätit lunch. Jag åt jättegod kantarellsoppa och lite andra godsaker! Nu är jag så mätt att jag inte orkar göra något hehe. Jaja, jag har inget roligt att skriva om känner jag haha, så vi hörs senare! Hoppas att ni har en bra lördag <3 Här kommer några egobilder för jag har så tråkigt, enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0