Hemma från Danmark!

Hej på er!
 
Kom hem från Danmark igår kväll så idag har jag varit ganska trött. Vaknade väldigt sent imorse vilket jag inte trodde att jag skulle göra då jag gått upp ganska tidigt varje morgon i Danmark. Men det visade sig att jag behövde sova riktigt ordentligt och länge i mina egna säng så det gjorde jag. Det var väldigt skönt att få komma hem känner jag! Jag har haft en riktigt bra vecka i Danmark tillsammans med Disas familj. Vi har pysslat, badat och gjort allt möjligt roligt och jag är jättetacksam för att jag fick följa med! Dom har ställt upp mycket på mig. Men efter ett tag kände man att hemlängtan började komma och man ville hem till sin familj & sitt rum hehe. Men så är det alltid tror jag. Man behöver sin familj vid sin sida helt enkelt.
 
Hur som helst har jag inte gjort så mycket idag! Jag har varit iväg med pappa och syster och gjort några små ärenden samt hälsat på hos min farfar en stund. Det var härligt att få träffa honom igen, tycker om min farfar såå mycket! Han är bäst :) Sedan har jag inte gjort något mer men jag kände för att ha en lugn dag så jag får hinna packa upp allt och samla mig litegrann. Det är bara skönt! Är sugen på all rea som är nu också men samtidigt kan den göra mig mycket stressad. Vet inte riktigt varför jag känner så men det är antagligen för att det är så mycket snyggt som jag vill haffa åt mig osv. Men jag tar en dag i taget, månaden är lång och jag har inte lust att ta slut på alla pengarna just nu. Jag ska spara ett tag och verkligen tänka efter på vad det är jag vill ha och behöver! Jag har ju fått massa fina julklappar också som jag knappt hunnit njuta av och använda ännu om man säger så! Så det ska jag göra. Man kan inte bara konsumera hela tiden! Jag måste vara nöjd för ett tag och njuta av allt jag har redan :)
 
Planerna för resten av veckan är oklar!  Har inget alls planerat förutom fredag då jag och min familj ska träffa några vänner till oss! Det blir nog trevligt. Sedan får jag se vad som händer! Ska njuta massor av de sista dagarna på jullovet, vila, träna, göra lite skolarbete osv. Skönt att ha de sista dagarna oplanerade då det har varit otroligt mycket som varit planerat de senaste veckorna. Så det ska bli otroligt skönt med lite egentid och få göra det jag själv vill och behöver få gjort!
 
Nu ska jag fixa iordning och ta på mig myskläder. Hade varit mysigt med en film nu men jag tror ärligt att jag inte orkar titta på något sånt nu haha. Är jättetrött och det är väldigt tråkigt att vara det ska ni veta! Men det finns inget att göra åt det. Jag får sova och hoppas på att det är bättre imorgon. Har inget planerat inför imorgon som sagt men jag funderar på att dra till gymmet och svettas ut riktigt ordentligt! Det skulle jag behöva efter allt som jag stoppat i mig de senaste dagarna men också i jul. Sedan fixar jag kanske lite med bloggen imorgon, lägger upp "dagens" till er och kanske bilder på vad jag har pysslat i Danmark om ni skulle uppskatta det? Får se. Inte om det är allt för fint väder ute för då har jag inte lust med att sitta vid datorn hela tiden. Men jag ska göra så gott jag kan! Oj, vilket långt inlägg detta blev nu haha. Hoppas ni orkar läsa allt ;)
 
Vi hörs imorgon, sov gott <3
Puss & kram
 
Mitt mål 2013! Ska träna och komma i form. Jag vet att jag kan, NU KÖR JAG!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0