Handla med mamma

Hejhej!
 
Idag vaknade jag mycket tidigare än igår vilket var skönt! Känner att jag sover bort hela dagen annars. Jag känner mig piggare idag också så idag lär jag orka göra mer saker! Ska alldeles gå ut med syster och fota "dagens" till er som kommer upp på bloggen senare idag när jag har tid! Får hoppas att det går och blir bra bilder trots att det blåser så mycket ute. Får försöka att hitta ett ställe där det är lite lugnare. Sedan så ska jag hänga med mamma och handla! tycker om att handla typ haha. Även fast det bara är mat! Men mat är gott eller hur? ;) Nej nu har jag inte tid att sitta här längre, måste göra lite nytta! Vi hörs senare <3 puss & kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0