4 januari 2013

Godförmiddag!
 
Vaknade runt 9 men gick inte upp ur sängen förrens halv 11 typ. Tycker det är så mysigt att ligga kvar i sängen med mobilen och ta det lugnt, bara för att jag kan och egentligen inte behöver gå upp direkt hehe. Just nu tittar jag på tv och har precis ätit frukost! Har inga planer nu på dagen men ska iväg senare i eftermiddag med mina familj. Vi är hembjudna till ett par vänner så vi ska tillbringa kvällen där med lite annat folk också. Tror det blir mysigt! Ska bara ha lite egentid nu framtill dess. Duscha, raka benen, måla naglarna osv.  Sedan ska jag inviga min nya mysiga tröja från märket F A V ikväll som jag fick i julklapp! Åh den är så fin. Den är så fin så jag är nästan tvungen att ta en "dagens" med den sedan hehe. Tänkte om ni ville se den kanske? Ska matcha den med antingen svarta jeans eller strumpbyxor. Vet inte riktigt ännu men jag tror att det funkar vilket som faktiskt! Sedan blir det nog ett par boots till, ring från guldfynd by Kenza osv. Håret vet jag inte ännu heller men det kanske är finast med utsläppt! Har ju så ofta mitt hår uppsatt...aja får se hur det blir. Men jag ska försöka hinna lägga upp en bild sedan i alla fall om det är någon i min kära familj som har lust att hjälpa mig haha.
 
Vi hörs senare <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0