VÅRKÄNSLA

Hejhej! Sitter i soffan och myser samtidigt som jag läser några modebloggar! Ska alldeles strax börja öva mitt tal som jag ska hålla imorgon. Spännande. Är så trött så skulle hellre vilja sova hehe. Men det är ljusare nu på eftermiddagarna så jag känner mig i alla fall inte riktigt lika trött som jag kunde vara tidigare. Känner verkligen att våren är påväg, det är mycket ljusare och äntligen får man lite sol på sig, underbart! Solen tittade fram idag på dagen så jag passade på att njuta så mycket jag bara kunde, man vet ju inte hur länge det varar innan det kanske blir kallare igen och snö osv. Nej fy det får vi inte hoppas att det blir mer snö igen! Annars då, har ni haft en bra dag? Min dag har varit bra. Mina måndagar är korta så det är skönt. Har ganska mycket denna veckan så jag har och göra om man säger så! Hade en redovisning idag och en imorgon, sedan är jag färdig med det! Ett matterov på fredag också men det ska nog lösas. Är ledig på torsdag också. SÅ skönt! Kommer ha hela dagen till att plugga i lugn och ro. Nej, nu måste jag sätta igång! Ha det bra, puss & kram <3
Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0