Tisdagkväll

Godkväll! Sofia gick hem runt 6 och sedan dess har jag bara fixat lite här hemma. Har haft en jättebra dag med henne! Vi har pratat om allt möjligt, lyssnat på musik, ätit glass och varit ute och fotograferat lite snabbt! Det var ju helt okej väder men sviiiin kallt verkligen så det var snabba ryck om man säger så. Det känns bra att ha hunnit träffa henne i alla fall, vågar inte ens gissa när det var sist. Just nu gör jag ingenting. Mamma & pappa kom hem med massa mat förut så nu är kylen fylld med massa godsaker! ÄLSKAR MAT <3 Och nu håller de på att laga min favoritmat också så jag väntar så att jag snart spricker haha. Ska bli gott med mat speciellt när man ätit så dåligt som jag gjort idag hehe. Efter maten sticker jag hem till Disa och pluggar! Ja, ni hörde rätt haha. Vi ska plugga så att vi har det överstökat. Så att man kan ta det lugnt i helgen osv. Blir nog bra tror jag. Hoppas att jag får gjort mycket. Gillar ju verkligen inte att plugga på lov, men vem gör det liksom?? PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så jätte mycket för en awesome dag Bella! Love u<3

2013-02-12 @ 18:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0