Sov gott sötisar

Godkväll! Har haft en helt okej lördagskväll, kollat på melodifestivalen och käkat lite godis hehe. Nu börjar jag deremot känna mig väldigt trött men det är inte så konstigt eftersom jag gått runt i stan hela dagen. La mig väldigt sent igår så jag ska inte bli sen till sängs idag. Funderar på att alldeles strax gå och borsta tänderna och sedan bädda ner mig i min mysiga säng och kolla på något avsnitt av Gossip Girl. Men när jag säger att jag ska kolla på "ett" avsnitt, blir det inte ett utan typ fem haha! Men nu är det ju lov så det gör inget, YOLO. Har inga planer för imorgon så det känns skönt. Ska sova ut först och sedan tänkte jag gå ut och fotografera lite om vädret är hyfsat stabilt! Vart ju svinkallt idag och det började ju till och med snöa. Blev så arg! Trodde att vi lämnat i alla fall snön bakom oss nu men icke sa nicke. Vill ha våååååår! Får försöka stå ut några veckor till... Men om det blir fotografering imorgon så tänkte jag ta massa kort på dagens och så. Så förhoppningsvis kommer det upp en bildbomb här imorgon på bloggen! Bra va? Håll utkik Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0