Nu har jag lov och det känns underbart!

Hej på er! Är på bästa humör!!!! Det är helg och det är äntligen lov, iiiiiiiiih. Är så glad så vill göra allt på samma gång känner jag haha. Planerna för denna älskade fredag är att äta middag men min familj, äta ben & jerry's och kanske att jag träffar några kompisar! Men det blir ganska lugnt idag i alla fall och det behövs ska ni veta. Imorgon ska jag till stan med mamma och min syster! Vi ska ha en mysig dag tillsammans med shopping (glad Bella här) och lunch! Kommer bli perfa och jag ser verkligen framemot dagen. Jag har presentkort jag fått i julklapp som jag tänkte använda imorgon. Jag är glad att jag sparade de ett tag och inte köpte upp de på mellandagsrean som var! För nu vet jag vad jag verkligen behöver och vill ha så det är bra. Nu har det ju kommit in massa vårnyheter i butikerna också! Mycket roligare att handla inför våren istället <3 Nu känner jag att jag legat i soffan länge så det är dags att resa på sig och göra lite nytta! Ska hälsa på mina föräldrar som precis kom hem och sedan hjälpa till med maten! TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0