Monopol

Godkväll! Har precis ätit supergod middag och alldeles strax ska jag spela monopol med familjen! Vi ska duka upp med choklad, jordgubbar, snacks och bara mysa tillsammans! Myyyys Jag har haft en jättebra fredag! Har fixat lite i mitt rum och gjort fint i min garderob, känns så bra att jag gjorde det för det behövdes verkligen! Nu kan jag se vad jag har för kläder att välja bland. Hittade typ några plagg som jag knappt visste att jag hade haha. Så det var lite kul. När det kommer till plugget så gick väl det sådär... Haha. Åkte och fikade med mammi och syster istället men det var trevligt! Nät jag kom hem räknade jag lite matte men det var inte mycket! Räckte att jag sa YOLO en gång så var boken stängd och jag hade hittat på något annat haha. Aja, jag får göra ett nytt försök imorgon helt enkelt, efter träningen :))) Vi hörs sedan med bilder från min kväll, ha det bra sålänge, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0