Mår inte så bra..

Hej! Tror jag håller på att bli sjuk! Igår när jag gick och la mig kände jag mig febrig, jättetrött osv. När jag vaknade imorse så mådde jag inte heller bra. Jag har ont hela kroppen och jag fryser litegrann. Jag har heller ingen ork till att göra någonting. Jag har liksom varken klätt på mig eller fixat mitt rum ännu. Åh så tråkigt är det! Jag som behövde plugga idag. Alltid är det nåt som ska vara ivägen! Men jag ska försöka göra lite i alla fall men tror inte det kommer vara så lätt. Kommer säkert bara få huvudvärk... Men mestadels ska jag bara ligga i soffan, kolla på film och äta något som jag mår bättre av. Kommer inte bli någon bloggning idag men det förstår ni ju då! Nu ska lägga mig i soffan tror jag. Usch, hatar att må såhär! Hoppas att ni mår bra och att ni får en fin dag! Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0