Mår bättre

Godkväll på er! Jag har vilat mig hela dagen, kollat film, druckit saft, ätit osv. Jag har inte mått speciellt bra, har känt mig yr, trött, ont i kroppen och haft lite frossa. Antingen har jag någon infektion i kroppen eller så kan det vara pågrund av träningen igår. Jag har legat och funderat och när jag tänker efter så tränade jag riktigt hårt och det kanske tog hårt på min kropp. Powerwalkade ca 7 km igår så min kropp kanske är lite trött om man säger så. Aja, jag vet inte men jag bör nog vila från träningen i några dagar! Sedan kör jag igen haha. Hur som helst mår jag bättre och det känns bra! Har legat i soffan hela dagen så vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av kvällen, hmm... Tror inte att jag orkar göra något plugg, gör nog ingen skillnad nu ändå för jag kommer inte kunna koncentrera mig. Slutar ganska tidigt imorgon så jag har tid imorgon eftermiddag till att göra det istället! Det blir nog att jag bloggar lite till, målar naglarna, kanske duschar, lägger fram vad jag ska ha på mig imorgon osv! Kan inte fatta att lovet redan är slut, har gått så fort! Men det blir väl ändå skönt att komma igång igen och få tillbaka alla rutiner. Just nu har jag inga typ haha. Nee, nu ska jag göra lite andra saker, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0