Ledig dag

Hej på er! Mår ni bra? Idag har jag varit ledig! Det har varit jätteskönt även fast jag inte gjort något speciellt! Kollade på tv och myste i soffan i stort sätt hela förmiddagen. Sedan har jag duschat, lagat lunch till mig själv och pluggat matematik! Imorgon har jag prov så jag pluggar förfullt, kände att jag behövde en liten paus så jag passar på att blogga litegrann! Tycker det är riktigt bra med Studiedagar för då får man chans att vila upp sig och plugga i lugn o ro om man behöver det. Jättebra verkligen! Efter att jag pluggat funderar jag på att gå ut på en PW! Det var längesedan jag tränade nu och jag känner för att gå ut och få frisk luft, rensa tankarna och svettas ut ordentligt. Längtar efter träningen! Synd att skolan alltid ska ta upp så mycket tid av en bara... Jaja, men nu ska jag fortsätta med plugget! Vi hörs senare, puss & kram <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken mysig blogg du har!
Skönt med studedag, har det imorgon faktiskt. Eller långhelg beroende på hur man ser det ;)

2013-02-28 @ 22:46:00
URL: http://jennystoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0