Just nu

Sitter i soffan och käkar godis och har det riktigt mysigt med mig själv! Min familj spelar spel men jag ville inte vara med så jag är lite "alone" om man säger så. Har ätit så mycket godis såjag börjar lite smått må illa haha. Min kropp klarar inte godis egentligen känner jag. Borde hålla mig till nyttiga saker istället. Men jag tränade så hårt idag så jag behövde bara lite, lite sött i mig. Men nu har jag ställt undan påsen en stund! Tar kanske fram den till melodifestivalen sedan. Det är alltid mysigt med egentid. Jag har en hel våning för mig själv och Tv:n! Kan det bli bättre? Haha. Nu ska jag ta på mig mina favvo byxor, nämligen mina underbara, rosa , fina & mysiga Hollister! <3 Önskar er en fin lördagskväll! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0