Grym kväll <3

Hej på er! Kom hem runt 10 och nu är jag trött! Har haft en riktigt, riktigt grym kväll med Amanda & hennes vänner. Åh dagen/kvällen blev så lyckad. Först åt vi på Jensens! Jag åt lunch kyckling med potatis och sås, skiiitgott som det alltid är där. När vi ätit klart satt vi kvar en stund, pratade om allt möjligt och Amanda hade en liten överraskning till oss alla tjejer. Så fin "alla hjärtans dag" present fick vi. Det var två små påsar med choklad i den ena och i den andra vad det jordgubbar som var doppade i choklad. Så fint och mumsigt var det! Jag åt nästan upp allt mitt på samma gång. (tjock?) haha. Efter Jensen drog vi vidare för att kolla på bio. Dagen var alltså inte slut ännu! Jag och Amanda delade på en popcorn och sedan så hade vi köpt två små söta hjärtan kluppor på 4-gott så vi åt. Allt var jättelyckat och filmen var SÅ bäst. Haha så rolig var den, skrattade typ åt varje scen. Filmen hette " Pitch perfect" Asså ska ni på bio snart så ska ni lätt se den. Rekommenderas starkt av Isabella. Lite torr humor men det passade mig i alla fall :))) Så tråkig som jag är, tog jag inga bra bilder från kvällen...Endast några på mig och amanda lite oserisösa tror jag. Skulle inte förvåna mig i alla fall! Nu ska jag sova eller kolla på Gossip Girl, kan inte bestämma mig! Kommer vara jättetrött imorgon men det får jag inte vara. Måste nämligen göra lite skolarbete imorgon, tyvärr (vill inte) Men jag har tagit det lugnt väldigt mycket¨nu så det skadar inte att få gjort lite viktiga saker om man säger så. Men vi hörs imorgon finisar, puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0