ALLA HJÄRTANS DAG ❤️

Hej på er! Jag har fixat mig hela morgonen och nu känner jag mig äntligen klar! Ville göra mig lite extra fin idag så jag har lockat håret litegrann. Tycker det blev fint! Om cirka 2 timmar drar jag & Amanda och firar alla hjärtans dag tillsammans med hennes vänner! Vi ska först käka och sedan lite senare på kvällen blir der BIO med alla! Kommer blir trevligt tror jag :) Nu ska jag äta något och sedan förbereda mig! Önskar er alla en mysig alla hjärtans dag! Var med de ni älskar & kramas mycket. Puss & kram bästa läsare <3

Kommentarer
Postat av: Mormor Maria

Här kommer många kramar på Alla Hjärtans Dag
Ha en bra dag.

Mormor

2013-02-14 @ 12:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0