3 words 8 letters, say it and I'm yours

Godkväll! Har precis släkt lampan och ligger nu i min mysiga säng och ska alldeles strax sova. Brukar aldrig sova direkt när jag lagt mig i sängen. Tycker om att bara ligga där i mörkret, kolla upp i taket och fundera kring allt möjligt. Saker som ska hända eller fina minnen. Just nu längtar jag ihjäl mig till sommarn så jag kan länge bara ligga och tänka på minnen därifrån. Kan tycka det är lite sorgligt faktiskt. Händelser som man varit med om men som man aldrig kommer att gå uppleva igen.. Usch. Aja så är livet. Det går vidare med andra ord. Körde ett riktigt hårt spinningpass förut med Amanda & Linn! Det varade i 45 min. Trodde aldrig innan att jag skulle klara det men det gjorde jag! Trodde dock att det aldrig skulle ta slut haha. Men så är det med träningen, det ska vara jobbigt, svettigt och tufft. Då ger det bäst resultat tror jag! Hur som helst är jag stolt över mig själv att jag genomförde det. Nu är jag så trött i kroppen att jag får ta några dagar att vila mig. Tränade faktiskt igår också så det går ingen nöd på mig! Nej men nu måste jag sova! Ska upp bajs tidigt imorgon, usch gillar inte tisdagar.. Blää. Nej tänk positivt nu Isabella! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0